11-02-2017, Saat: 21:56
(11-02-2017, Saat: 17:55)Sorum Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Alıntı:tv de ağ bağlantısını iptal edin. tv yi kapatın sonra pc den modem ayarlarına gelip kablosuz ağı farklı bir isimle ve şifre ile yeniden yapılandırın. modemi kapatıp açın. tv açın ağ bağlantısını yeni tanımladığınız kablosuz ağ ile sağlayın büyük ihtimalle düzelecektir. bende modem değiştirmiştim. benzer sorunu yaşamıştım.
Sorun devam ediyor bir işe yaramadı başka öneriniz var mı ne yapmamız gerekiyor?
LG Destek: Belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili modeminizin dns modunu otomatik olarak ayarlayınız. Ayar değişikliği yapmak cihazın internete girişini engelleyebilmektedir.
LG Destek: Sorunun devamı halinde farklı bir internet ağına bağlayarak kontrol etmeniz gerekmektedir.Akıllı telefonunuzun modem olarak kullanma özelliği var ise telefonunuzun internetini televizyona bağlayarak kontrol edebilirsiniz.
Deneme amaçlı modem değiştirin,yine olmazsa,ustanın dediği gibi,garantiniz devam ediyorsa,lg servisine başvurun.
### 42 LM 760S ### 42 LM 640S ###
### NİCE İNSANLAR GÖRDÜM ÜZERİNDE ELBİSE YOK,NİCE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK... ###
### NİCE İNSANLAR GÖRDÜM ÜZERİNDE ELBİSE YOK,NİCE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK... ###